Lähempänä merta

Sipintie 1, 28840 PORI | p. (02) 628 5300

Usein kysytyt kysymykset

Mitä tietoja tarvitsen ostovaiheessa?

Mikäli lahjakortti toimitetaan ostajalle, niin tarvitsemme vain ostajan osoitteen, sähköpostin ja puhelinnumeron. Haluttaessa lahjakortti voidaan toimittaa joko sähköpostilla tai kirjepostina suoraan vastaanottajalle, jolloin lisäksi tarvitaan vastaanottajan sähköposti- tai osoitetiedot.

Miten lahjakortin voi maksaa?

Voit maksaa varauksesi Suomen Verkkomaksujen kautta verkkopankistasi tai luottokortilla (Visa, Mastercard, Eurocard).

Miten lahjakortti toimitetaan perille?

Ostaja voi valita toimitustavan itse seuraavasta neljästä vaihtoehdosta:
• Sähköpostina ostajalle
• Kirjeenä ostajalle
• Sähköpostina lahjan saajalle
• Kirjeenä lahjan saajalle

Miten nopeasti lahjakortti ehtii perille sähköpostina tai kirjetoimituksena?

Lahjakortti toimitetaan välittömästi ilmoitetulle vastaanottajalle, kun maksu on suoritettu. Kirjeisiin kannattaa varata varmuudeksi noin 3-5 päivän toimitusaika, jotta lahja ehtii varmasti ajoissa perille. Huomioithan, ettei posti kulje viikonloppuisin tai pyhinä.

En saanut vahvistusta lahjakortin ostosta vaikka maksu on mennyt tililtäni. Mitä teen?

Tähän voi olla useita syitä:
• Antamassasi sähköpostiosoitteessa voi olla kirjoitusvirhe, jonka vuoksi vahvistusta ei voitu lähettää
• Sähköpostilaatikkosi on täynnä
• Pankkiyhteys katkesi liian aikaisin eli ohjelma ei palannut Yyterin Kylpylähotellin sivustolle
Kaikissa tapauksissa voit ottaa yhteyttä vastaanottoomme (02 628 5300), joka varmistaa että lahjakortti toimitetaan vastaanottajalle.

Miten kauan lahjakortit ovat voimassa?

Lahjakortit ovat voimassa vuoden ostopäivästä.